2010-02-18

2010-02-18 @ 21:02:56

Nu är jag tillbaka i Vallen igen efter 2 dagar i Avesta :) (saknar redan min lilla prins) vi fick fixat bilen, dock fick vi inte besiktat den för otur som vi har så hade alla bilprovningar i dalarna stängt idag för personalen var på utbildning, hur detta nu ska gå att fixa innan den 25 blir en gåta! Men det löser sig :)

På vägen upp hit stannade jag i Borlänge för att handla en liten läsk att ha på färden och hittade även dessa super söta smycken och annat som jag handlade med mig upp! Jag är verkligen en sucker för Armband!

 

Svart nagellack och lotion till ansiktet, jag blir verkligen super torr i ansiktet när jag jobbar ute i kylan hela dagarna, och läpparna ska vi inte ens tala om!



2 par söta armband och ett par rosetter som sitter på hårklämmor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0