2010-02-15

2010-02-15 @ 21:24:05

30 min crosstrainer = 300kcla 10 min gång i uppförsbacke = 100kcal + lite träning på mitt mål att kunna gå ner i spagat! Det var min träning för dagen! Lite, men bättre än inget!

Imorgon efter jobbet åker jag och Kenny till Avesta! Han ska flytta hem och jag hänger med för vi ska fixa bilen! Så blir där tills på torsdag då jag åker tillbaka till bubblan igen. Varför skaffade vi bil kan man ju undra, först så kostar den 300 i månaden i försäkring, sen så går den inte genom besiktningen så nu kostar det att laga den och nu när jag pratade med pappa fick jag den glada nyheten att vägskatten på bilen har kommit på 2100kr! Nu förstår jag innebörden med "vi har inte råd att ja mer än en bil"

Happy news by the way! Jag och Kenny kommer hem helgen vecka 9! Vi kommer hem på torsdag natt då jag kör härifrån efter jobbet och ska på vägen svänga förbi avesta så blir en sen hemkomst! Sen åker vi tillbaka på söndagen så blir hemma hela helgen! Så tjejer, vad sägs som en partykväll fredag vecka 9? Lördagen kanske inte blir så bra om jag ska köra dagen efter ;) Så nu tycker jag ni planerar in det! SPECIELLT du CHRISTIN för dig har jag inte träffat på över ett år! Så ingen ursäkt acceptreras av dig :P! Skam vad kul det ska bli att träffa er alla igen! :D Okej nu ska jag inte säga att detta är 100% planerat men det är ungefär 90%planerat så lite glad är jag :D

Ne nu ska jag hoppa in i duschen är helt blöt av svett! EUUUW!


Kommentarer
Postat av: Christin

Haha tror du att jag skulle planera in något annat???????? Aldrig aldrig aldrig!!!!!!! Ja ska sitta fast på dig vare sig du vill eller inte :D du kommer se mig höra mig å till å med andas med mig sen ;) haha älskar dig å längtr redan :) <3

2010-02-15 @ 22:03:51
Postat av: Veronica

Fredagen låter toppen!! ska ut med jobbet på lördagen och vart kul att hinna med båda, annars vet du det blir emelie som vinner över ica ;) ha ha. Jag och elin pratade om dig här om dagen, att det var längesedan man skrattade sådär så de aldrig tog slut, ett sånt där skrattanfall så man typ bad om att få sluta skratta, magskratt ..ja du fattar .. så sa vi undra när man hade det sist, funderade lite och sa "måste vart innan emelie åkte". Läntar tills du kommer hem. få med dig kenny också :) älskar dig <3

2010-02-16 @ 00:03:23
URL: http://veroniiiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0