2010-02-14

2010-02-14 @ 13:04:21

Alla hjärtans dag idag och jag är hemma från jobbet! Var hemma igår med p.g.a feber, idag känns det bättre men kännde att det var bäst att vila upp sig helt så man inte går tillbaka till jobbet och sen blir sjuk igen :)

Söndag vecka 6 idag vilket betyder att det är Kennys sista arbetsdag för säsongen :( nu i dagarna flyttar han hem till Avesta igen och jag blir kvar här! Lite Mycket tråkigt tycker jag, men så långt är det ju inte så jag kommer åka och hälsa på han ofta :D

Vad händer idag då? Just ingenting för min del eftersom jag är hemma från jobbet! Uch vad rastlös man blir när man är det, jag vill träna, jag vill ut i det fina vädret, men icke! Blir en dag i soffan framför TV:n. Inte riktigt så jag hade tänkt mig min alla hjärtans dag :( Men men, jag har ju min kärlek här hemma med mig!


Så alla mina hjärtan där hemma får ha en underbar dag och krama varandra lite extra idag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0