2010-02-09

2010-02-09 @ 17:39:37

Bloggen har strulat har inte gått att logga in + att jag glömt bort den helt några dagar har gjort det lite dammigt här. Men nu dammar vi av.

Nu är min 6dagars vecka äntligen slut och jag är ledig onsdag-torsdag. Imorgon ska jag besöka Emma i tandådalen som också är ledig, vi tänkte åka lite skidor, har faktiskt aldrig åkt där borta så det ska bli skojjigt! På torsdag ska jag nog bara ta det lugnt hela dagen men självklart träna, det är enda planen jag ska ha! Sånna dagar behöver man med.

Och hur går det med min och syrrans plan då? Jo det går toppen och första veckan har nu gått och båda har gjort bra ifrån sig tycker jag :D Hejja oss! Skönt med en liten kickstart och nu lägger vi i en ännu högre växel så det blir lika positivt nästa vecka :D (tycker du ska börja blogga igen Maria så vi kan köra lite pepptalk på bloggarna;)

Nu ska jag lägga mig och slappa på soffan innan jag drar iväg till gymmet! Blir nog lite crosstrainer och magträning idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0