2010-02-02

2010-02-02 @ 20:14:28
Andra februari idag? Vart tog januari vägen? Känns som det nyss var nyår!

Igår började iaf min och Sis resa till ett roligare liv och idag tog jag i med hårdhanskarna och körde ett 2 timmars pass på gymmet! Blev 1h kondition och fettförbränning och ca 1h styrketräning! Nu kör vi Sis ♥

Är ledig idag och imorn :) Super skönt, så annars idag har jag bara legat och myst med Kenny som jag inte sett på flera dagar då han jobbat när jag är hemma och tvärt om! Nu är han på jobbet igen så jag sitter och fixar med min "gör det själv" kalender och sen ska jag måla naglarna. Är inte så poppulärt att göra det när nån är hemma för det luktar tydligen för mycket :P Imorgon blir en fixa dag, här måste städas och tvättas! Kanske åka lite skidor med om det blir fint väder.  

Paradise Hotel final ikväll med, undra vem som vinner. Jag tror på Kristoffer men man har ju slutat förvånas i det programmet, så får se vem det blir. Spännande ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0