julklappshandlning

2010-12-05 @ 10:40:37
Igår var jag ch Sis i Stan och shoppadel lite, några julklappar skulle bockas av men vi handlade även till oss själva ;) Svårt att motstå. Blev dock inte så mycket till mig, köppte en topp och lite små saker som strumbebraller, smink och sånt! Nu är jag nästan klar med alla julklappar har några kvar till min man :)

På kvällen blev det lugna puckar, efter stan och lite middag hemma somnade jag på soffan, vaknade och åkte upp till Sis för att vara lite med Olivia innan hon skulle sova. Somnade senare på deras soffa med :P Åkte hem och la mig! Och nu är jag vaken igen :D

Idag ska jag passa Olivia och senare in till stan och träffa Christin och Emma och ännu senare hämta upp min man från Tåget!

Imorn bitti åker vi tillbaka till Stavanger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0