hej hej

2010-12-28 @ 15:29:04

Ja nu är det inte många dagar kvar på 2010 :) Och vi har fortfarande inga planer för nyårsafton! Men nått lär vi ju hitta på :)

Idag och igår har jag vart hemma från jobbet, har vart lite illamående men det har inte gått längre! Men känner mig bättre och imorn ska jag jobba igen :) Blir bara 2 dagars jobb innan det är ledighet igen! Skönt med lite korta veckor, fast denna veckan blev ju väldigt kort då men. Dagarna bara flyter på och det är "bara" 5 månader kvar tills vi flyttar hem igen! Kanske ingen ide att börja längta redan nu men skönt ska det bli! Om dom nårmsta 5 månaderna kommer gå lika fort som 8 månaderna hittils har gått så hinner vi väl knapt blinka innan det är dax att flytta hem!

Och nu går vi mot ljusare tider med, dom kallaste månaderna är ju inte över än men känns ändå som det mörka ligger bakom oss och för varge dag som går kommer våren närmare och närmare! :)

Vilket osammanhängande inlägg detta blev! haha. Men hade inte så mycket att skriva!

Grattis till min Mormor som fyller 75 år idag med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0