god morgon

2010-12-11 @ 11:24:41

Hej hej hallå dagboken, haha :P

Nu är vi back in Stavanger City. Har jobbat övertid 3 av 4 dagar denna veckan så har inte gjoret så mycket annat än att sova, jobba, och äta :) Men nu är det helg och det var så skönt att sova ut! 

Har satt mig i soffan men tända ljus och min mysiga filt. Kenny sover så jag ska passa på att titta på Trolltider, ni vet den där gamla julkalendern. Sånna saker går ju absolut inte att titta på när han är vaken :P

Fick våran lön igår och jag hade sett fram emot lite extra eftersom det är halv skatt i Norge i november men dagen innan löning kommer min chef och säger att enligt min skattetabell ska jag inte ha halv skatt! Blev lite besviken eftersom jag hade räknat med det, men det är ändå pengar som kommer tillbaka på skatten senare nästa år så blir ju som att spara på ett sätt ändå :) Nu måste jag bara hålla tummarna att jag får skatten i juni och inte som detta året då jag var en av dom som fick vänta ända till slutet av oktober :)

Idag har jag inga planer, skulle städa men igår kväll kliade det så mycket i fingrarna så gjorde det då. bara damsugningen kvar! Kanske handla lite julpynt så vi får lite stämning här hemma :) 

Tack och hej leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0