god jul

2010-12-23 @ 18:35:45

Ojj, trodde inte det var så längesen jag uppdatera men det var det visst!
Anledningen till detta är att jag idag har jobbat 10 dagar i sträck! Har på 2 veckor jobbat 35 timmat övertid vilket är en hel extra vecka! Så nått speciellt har inte alls hänt, har bara vart jobb jobb jobb! MEN det resulterar ju förhoppningvis i en lite större lön i Januari :)

Igår jobbade jag iaf inte övertid så då var min plan att storstäda hela lägenheten inför julhelgen, men klockan halv 3 en timma innan jag skulle gå hem från jobbet kommer chefen och 2 andra kollegor in och frågar om jag ska med ner på byn och ta "nån" öl! Visst säger jag och efter ett X antal cider och 8 timmar senare var jag hemma och hoppade bums i säng med en snurrande skalle. Upp och jobba idag igen och första timmen på jobbet mådde jag väl inte toppen :P Gör det nog fortfarande inte men haha!

Fick iallafall slutat lite tidigare men ändå senare än väntat och gick hem och tog tag i storstädningen! Det bästa med att ha en lägenhet på 30kvm2 är att en storstädning inte allt tar lång tid! Var helt färdig på en timma! Nu ska jag hänga upp tvätten som ligger i maskinen, ställa mig i duschen och sedan ska jag och Kenny åka till Kvadrat och fixa det sista till imorn! Tur att dom har öppet sent idag så vi hinner med allt utan att stressa!

Så nu önskar jag alla mina läsare en riktigt God jul! :D Ät tills ni spricket och chokladen sprutar ur öronen på er för det ska jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0