?!?!

2010-12-15 @ 21:40:22

Redan onsdag idag och snart torsdag :) Vanlig jobbtid idag då vi inte fått våra delar än så vi kan jobba övetid på riktigt :) Dom skulle komma idag men nu blev det flyttat till imorn! Så imorn får jag förhoppninsvis jobba lite övertid, gjorde det igår med och kan inte bestämma mig om jag ska jobba på lördag eller inte? Anledningen till att jag inte kan bestämma mig är för att vi ska på julbord med jobbet på fredag kväll, och sedan är jag medbjuden till Petra´s kollega på partaj på lördag kväll! Så frågan är om jag orkar gå på Julbord, sen gå upp tidigt och jobba sedan hem och på´t igen? Hmm

Ingen övertid idag gjorde ju så att jag kunde träna! Nått positivt. Blev cirkelträning idag! Helt otippat, men det startade precis när vi kom till gymmet så vi haka på :) Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan rätt ner i sängen. För första gången på veckan kanske komma i säng innan klockan halv 12, 12! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0