powerwalk i storstan?

2010-08-08 @ 17:30:11
Hej alla glada... Idag är det söndag, går nog inte att säga en gång för mycket att helgerna går alldeles för fort. Idag har jag vart ute på en liten PW på förmiddan. Lite knasigt det känndes att ta på sig en velour dress och joggingskor och gå på PW i en stad? Men jag rörde mig utåt och efter några minuter var jag ute på en fin liten tur istället. Trodde jag gick långt men var hemma igen efter 40 min. :) Nu sitter jag här och uppdaterar mig på allas bloggar osv. Kenny sitter och spelar TV spel och snart ska vi cykla och träna. Har styrke tränat 3 dagar denna veckan så idag på gymmet blir det bara kondition!

Har jag nämnt att jag måste klippa mig? Topparna är så sjukt slitna så jag nästan kan dra av dom. Vill dock inte klippa mig här för det kostar ca 1000nok (nej jag skojjar inte) så mitt hår får hålla ut i en månad till då jag kommer hem till Sverige :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0