Pier Robert

2010-08-17 @ 19:49:59
Här är min nya sport BH jag köppte när familjen var här! Super skön. Det är från Pier Robert? (stavning) och är sömlös = super bekväm. Stod och valde mellan denna i corall och en rosa/lila. Men denna var nog finast!
 

Nu ska jag hämta upp min man på jobbet som har jobbat övertid så ska vi åka direkt och träna! Svett Svett!!

Var riktigt kul att ha familjen här i helgen!♥ Trångt men kul. Inte för att vi gjorde nått super speciellt men bara att få träffa er och umgås var super mysigt! Om en månad kommer jag hem och hälsar på igen för då väntar tandläkarbesök innan jag fyller gammal och får betala för mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0