Nya träningskläder

2010-08-05 @ 19:46:03
Nu ska jag ta mina nya träningskläder och hämta Kenny på jobbet och sen åka direkt till gymmet :)
Byxorna fick jag av min man i födelsedagspresent och linnet köppte jag själv.


(lite suddig bild från sidan, men visst var kläderna fina :) Så nu är jag sugen på att träna massa!!!)


Fick världens finaste smootie mixer med! En sån med kran så man bara ställer glaset under och häller upp. Så här hemma har det druckits både milkshake och smootie i veckan. Ikväll blir det nog en med vattenmelon, annanas och lite annat gott. Måste ju testa sig fram vad som går att dricka och inte :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0