ny lägenhet

2010-08-25 @ 23:48:48

Nu har jag kört Kenny till jobbet igen och ska lägga mig och försöka kolla klart på Alice i Underlandet (den nya) som jag började kolla på för 3 dagar sen men varje gång jag ska se klart somnar jag :P

Idag var vi på en visning och lägenheten var helt perfect så vi slog till med en gång. Den ligger bokstavligt talat 1 min från jobbet! Och det är ingen klällare. Det är översta våningen i huset. Liten men mysig, frächt. Kan lägga in bilder när vi flyttat in nästa vecka. Och priset var toppen. 3500 mindre än det vi betalade för denna och i det priset var internet, kabel TV och Ström inräknat. WEII!

Här sen ni en fin liten bild på hur nära vi har till jobbet! Bensinkostnad= 0;-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0