känns som söndag..

2010-08-07 @ 19:58:50

.. men det är bara lördag! och det är ju hur skönt som helst. Igår var vi hemma hos Emilie, tanken från början var att vi skulle vara alla från jobbet (alla=vi vikareier som umgås på jobbet) men det slutade med bara mig Kenny Emilie och kristofer. Satt som sagt hemma hos Emilie och hade det gott. Drack lite god dricka åt lite snaks. Sedan tog vi en drojse (haha taxi) till stan. Blev en kort sväng där. Många uteställen var det inte så mycket folk på och vi var lite småtrötta!

Slutsarts : En super koslig kväll!


Idag har vi tatt det lugnt, kollat på film och åkt och handlat tv spel till Kenny som vi nyss har suttit och spelat lite på :) Resten av dagen kommer att fortsätta i samma tempo! I Like!!

lite bilder från gårdagen :)


Jag hade på mig en klänning som egentligen ska vara en kjol! Men jag tyckte den var finare såhär med ett litet skärp till :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Nu kommer vi snart men först blir det tårta hos Pappa!

2010-08-08 @ 15:36:00
URL: http://mariisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0