hej hå

2010-08-19 @ 20:06:37

Nu ska jag åter igen åka iväg och hämta min kära man på jobbet och sedan åka och träna! Kul att nån av oss får jobba övertid och göra sig lite pengar här i norge :P

Idag har hon vi hyr hos haft visning i lägenheten så när jag kom hem från jobbet fick jag panikstäda! Bra ändå för då var jag tvungen att ta tag i den! Tänkte under tiden ta mig en promenad men det ville inte vädret. Det pöste ner så jag fick åka en sväng med bilen under tiden. Är ju inte världens största lägenhet vi bor i så visningen tog la bara en 20 min ca.

Imorgon är det fredag IGEN. Dagarna går så sjukt fort, nån annan som känner så? Man sitter där på jobbet på måndagen och chip chopp så är det torsdag! Haha, har kanske skrivit det förr men.

Ha en fin torsdagskväll allesammans♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0