en vanlig dag??

2010-08-02 @ 18:05:28

Hejhej allesammans!

Nu har vi flyttat in i den nya lägenheten och detta internet är så mycket bättre än det andra! Så nu ska jag börja lägga upp lite bilder igen!

Idag har jag jobbat, som en vanlig måndag :) Men det är ingen vanlig måndag för det är min födelsedag ;) Hehe! Min födelsedag har jag hittils spenderat på jobbet, affären och i köket. Kenny jobbar övertid men han skulle inte jobba så länge! Så jag har fixat ordning en goo kyckling sallad till oss! 21 är ju inte nån speciell ålder så denna dagen kommer bara flyta på som vanigt. Speciellt när jag bor här med och all familj bor typ 90 mil bort! Men jag nöjjer mig med det. Får ju iaf känna mig speciell =) Haha ojj vad mycket skriveri det blev om mig själv!

Nästa vecka kommer pappa, mamma, maria och olivia hit och det ser jag fram emot jätte mycket! =) Kommer bli lite trångt i lägenheten men, finns det hjätrerum finns det stjärterum ;)

Tack för alla fina grattis jag fått idag ♥


Kommentarer
Postat av: kicki

Grattis här med gumman :D du är så vacker min skönhet :D

2010-08-02 @ 19:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0