change manager

2010-08-20 @ 20:50:28

Hej, Emelie Bergström, Change Manager på LMAS Norway! Låter inte det lite coolt?? Håller på att söka några interna tjänster (närmare bestämt 3) på jobbet och detta är titeln på ett av jobben. Den andra är att ha hand om dokumentation osv och den 3:e är som operatör på en annan andelning. Är ju operatör jag jobbar som nu med men den andra tjänsten är på en ny docka vi ska börja producera till hösten.

Nu är jag iallafall ett träningspass rikare och ca 900 kal fattigare. Känns toppen så jag med gott samvete kan unna mig nått extra såhär på fredagskvällen. Imorgon tänkte jag pröva på Zumba på gymmet. En slags dans som man rör väldigt mycket på höfterna och grejjer. Får se om jag kan hänga med ;)


Denna helgen blir lugn och härlig. Kanske ska ta tag i oss och åka iväg till Preikestolen om det blir bra väder! Måste ju komma iväg dit. Annars är inte planerna många, tar det som det kommer :D

Vad ska du göra i helgen? :)

PS! Maria lägg in lite bilder från helgen. Pappa med för den delen :P DS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0