bäddsoffan är bäddad!

2010-08-22 @ 22:43:13
Nu har jag precis kört min man till jobbet. Han ska jobba natt hela denna veckan så jag får sova själv :( Inte så kul med tanke på att jag är mörkrädd :P Haha, men bäddsoffan är utbäddad så jag kan sova framför TV:n! Vet inte varför men när jag är själv så har jag jätte svårt för att gå in och lägga mig i ett tomt mörkt rum och bara försöka sova! Inte ha nått att titta på eller nån att snacka med. Så denna veckan kommer jag sova i bäddsoffan! Haha. Tror dock inte jag är den enda som har det problemet.

Zumban idag var lika bra som igår, kan kanske bero på att det var samma instruktör och samma moves, men det var kul! Och hon hade med sig sin son och han var urgullig, stod där och försökte hänga med i dansen eller så satt han på golvet och rita :P

Kanske ska försöka bädda ner mig framför TV:n nu då för när Kenny kommer hem imorn bitti är det min tur att åka iväg till jobbet! :)

GOD NATT♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0