dagens

2010-04-21 @ 20:03:14

Blev en förmiddag hos Sis och Olivia idag med, eftermiddan har jag senderat på Stenungsunds torg, bl.a. fika på EspressoHouse med mina bästa tjejer ♥ och några vändor in och ut ur butiker, tur jag inte hade pengar med mig för jag hittade en hel del snyggt där inne :) Det är så mycke roligare att prova kläder när man blivit av med några kilo :)

Jeans: Forever 21
Tunika: Vila, Nelly.com
Jacka: USA
Skor: Converse



När blev det dyrt att åka tåg? Sitter och kollar på tåg till Kenny och en väg kostar mellan 450-750kr? Jag tjänar ju nästan på att ta bilen upp! Dåligt!

Ikväll får det bli en powerwalk istället för en joggingrunda, mitt huvud verker så känner mig inte så peppad för att springa, men en liten promenad ska jag väl klara av utan att huvet smäller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0