the garden collektion

2010-04-15 @ 11:46:07

Igår blev det en tur till Västerås i det fina vädret :) Jag fick köppt mig en jätte fin vit sommarklänning och en jacka jag har spanat in från H&M:s The Garden Collektion. En ljus beige linne jacka :D Fanns en kvar i hela affären och precis min storlek! När vi kom hem vid 5 tiden gick vi och handla glass och slulle njuta av solen på Kennys balkong, men den hade försvunnit bakom huset :P Ingen kvällssol alltså! Så vi fick äta glassen inne stället! Efter lite slappande innomhus åkte Kenny till gymmet och jag gick ut och sprang en runda! hade nog bättre kondition än jag trott. Sprang i 55 min och gick typ bara 10 av dom!

Idag ska vi deklarera den Norska deklarationen! Hoppas det går bra nu den är lite krånglig. Sedan blir det nog en runda idag med! Ikväll ska vi åka tillbaka till Lindvallen igen. Har bara 3 dagar kvar där nu sen är säsongen slut! Helt sjukt att jag vart där sen 12 November. Känns som bara ett par månader!

P å   t i s d a g   k o m m e r   j a g   h e m ! ♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Saknar dig enormt mycket mer nu när jag vet att du snart kommer hem, då är det Höggeröd som gäller baby!

2010-04-16 @ 13:19:14
URL: http://mariisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0