nu är det dax för fredagsmys

2010-04-09 @ 20:47:12
Om jag ska skriva vad jag gjort idag så kommer inlägget se likadant ut som förra :P Haha, minus att jag nästan sket i att träna för sån var jag inte idag =)

Till nått helt annat så har jag fått hem deklarationen från Norge och oj vad den inte är samma som den Svenska. Här ska det fyllas i och grejjas och man ska räkna ut själv vad man ska ha tillbaka i skatt! Och eftersom man inte skattar efter nån procent i Norge utan efter en tabell så kommer detta bli krångligt känner jag på mig :P Men men, vi är ju iaf 2 som ska sitta och knepa och knåpa med detta!

Nu ska jag ta mig ett par knäckemackor och ta det lugnt! Fredagsmys kanske det kallas en sån här dag, synd bara att man förknippar det ordet med, Snacks, Godis, Läsk m.m :P Får mysa med mina knäckisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0