maria montazami

2010-04-26 @ 22:03:49

Nu är jag framme hos Kenny i Avesta! Eller ja jag var framme halv 3! Har åkt tåg hit så för en gång skull har jag inte kört bil :P Vi har bara legat och myst hela dagen och ätit tacos. Nu är Kenny iväg och handlar saker för vi ska göra varma mackor och kolla film! Lite helgmys fast mitt i veckan!


Har kollat på Svenska Hollywood fruar nu och jag kan inte sluta le när Maria Montazami är med! Hon måste ju vara jordens skönaste människa! Kan ni tänka er hon bli arg på nån eller nån bli arg på henne :P Haha det kan inte jag iaf! Hoppas verkligen det blir fler säsonger av det programmet eller att serien kommer ut på DVD för så ska jag köpa den :P haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0