jag gjorde det ändå

2010-04-08 @ 21:37:51
Jag var så sjukt nära på att inte gå till gymmet idag, har vart så trött idag på jobbet efter lite för få timmars sömn inatt! Ni vet när man är sådär trött så man tillslut börjar må dåligt och känner sig hängig! Så hela dagen på jobbet stod jag och drömde mig bort till min extra långa powernap jag skulle ta när jag kom hem! Men med några få timmar kvar på jobbet slog det mig att det var fotografering på eftermiddan! Uch, men jag hann iaf hem och sova en timma ändå, men ojj vad seg jag var när jag vakna igen!

Tog bilen upp till jobbet igen och tog kort med dalstationen! ORREN :D Sedan åkte jag hem och var nästan fast beslutad att jag inte tänkte träna idag, men när jag satte mig i soffan så fick jag lite dåligt samvete så jag gick dit iaf och det gick faktiskt bra! körde 45min på crossen och sedan körde jag 30x30 sek intervaller på löpbandet i 12 min :)

Så nu har jag ätit en liten paj och sitter och kollar Lyxfällan! Har pratat med Sis♥ nyss med och uppdaterat våra mål! Hej och hå nu kör vi ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Smärtast på stranden i sommar ; )

2010-04-09 @ 08:23:42
URL: http://mariisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0