hemma på tjörn

2010-04-20 @ 22:31:19

Idag gick jag upp klockan halv 9 och tog mig en morgonromenad, fastnade hos mormor på vägen så fick gå kortare än jag tänkt mig för att hinna pp till Sis och Olivia för att ära frulle! Olivia är sjuk så Maria är hemma med henne så jag höll dom båda sällskap! Lekte och åt god lunch där sedan åkte jag och hämta mammsen på jobbet!

På eftermiddan har jag powernappat, ätit god hemalagad mammamat och tatt mig en löparrunda på 50 min :) Inte varje dag man får lagad mat, kan ju bero på att jag inte bor hemma längre typ ;)

I morgon blir det frulle och lek uppe hos Sis igen, sen på eftermiddan blir det fika med tjejerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0