god natt

2010-04-22 @ 22:47:30

Nu har jag krupit ner i sängen och ska kolla klart på The Guardian som jag somnade till igår :)

Har ju vart helt strålande väder idag, jag fick solat i 2 timmar på förmiddan, sedan kom Sis och hämta mig och jag åkte med hem till dom! stackars lilla snutten som är sjuk :( Det blev ingen promenad mellan städningen och solningen imorse men det blev en timmes löparrunda nu ikväll! Nu när jag har börjat träna så mycket så känns det nästan lite konstigt när jag inte gör nått på en hel dag, får kli i benen :P

Imorgon är det fredag :D Mina planer är sola lite till på altanen om vädret tillåter *håller tummarna*, åka in till Gina och handla ett par leggins jag spanat in och sedan åka och handla med mamma innför kvällens grillning hos Elin :) Kommer nog bli en bra dag tror jag! Vad har ni för helgplaner? =)

G O D   N A T T ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0