Avesta baby

2010-04-13 @ 21:55:04
Nu är jag hemma hos min prins i Avesta! Åkte hit direkt efter jobbet. Ska vara här i 2 dagar sen åker både jag och Kenny tillbaka till Lindvallen på torsdag och så stannar vi över helgen och städar ut hela lägenheten sen på måndag börjar det bära av hem! Då hänger Emma med också, men vi kommer nog bara till Avesta på måndagen där vi ska släppa av Kenny. Sedan får vi fortsätta färden härifrån på tisdagen för jag vill inte köra mitt i natten :)

Nu när det närmar sig så börjar jag få lite hemlängtan. Har inte haft det på hela säsongen men nu smyger den sig på! :)

Imorn om det är fint väder ska jag och Kenny hitta på nått skojj :P Haha, vad vet vi inte än. Men det står mellan Picknick, eller gå en långpromenad på nån sån där promenadstig vid (havet tänkte jag skriva men det finns inget sånt här) sjön som tydligen ska vara fin. Eller så ska vi ta en liten tripp till Västerås. Är typ som att åka till stan hemma :)

Jaja, får se vad det blir! Nu ska jag iaf laga pyttipanna till oss medans Kenny är över hos hans kompis snabbt och laddar hem en film! Inte bra dock att äta såhär sent men har inte ätit sen lunch på jobbet så jag är lite småhungrig :P

Invägning idag också och det blev minus igen :D *stolt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0