årets första grillning

2010-04-11 @ 23:06:22
Det blev ingen träning idag. När jag kom hem från jobbet pratade jag med Petra som undra om jag ville med och grilla så det blev det istället och efter det har vi suttit hemma hos dom och kollat film på TV :)

Idag har det vart strålande sol och vindstilla på jobbet. Hela dagen! Vilket har resulterat i att jag ser ut som en kräfta i ansiktet :P Hoppas det lägger sig och blir brunt under natten. Brukar funka så på mig, bränner mig på dagen sen nästa morgon har det blivit brunt! Synd att jag inte har med mig en solfaktor upp för mitt ansikte vill inte ha mer sol imorn :P

Har lite ångest att träningen uteblev såhär 2 dagar innan invägning, men jag får köra extra hårt imorn dagen innan invgningen! Hoppas såklart på minus!


Har tatt bort allt fult avskaft svart nagellack från naglarna och såhär ser mina naglar ut när jag inte har nått på dom, har bara lagt på enn genomskinligt rosa topplack! Har väldigt vita naglar naturligt :) Bra för då slipper man måla topparna vita :)

Osammanhängande inlägg, men nu säger jag God Natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0