Söndag

2009-09-06 @ 12:02:48
Fult väder igen, så var det med den solen! Den kom i nån dag men nu är den borta lika fort igen :( Sitter och kollar på DisneyChannel på våran TV som vi har fått låna av en gubbe på jobbet :) Första gången på 4 månader vi har en TV! Känns som rena lyxen. Funderar på vad jag ska äta till frukost eftersom jag nyss vaknade, Kenny ligger fortfarande och sover, skulle väcka han vid 1 om han inte hade vaknat :P Igår var vi på bio, Inglorios Basterds hette den, vet inte om jag stavar rätt nu! Den var helt okej, lite dryg i mitten av filmen men annars var den bra :) Jobbade lite igår med, inte allt för länge bara mellan 9,30 - 14 men det blev några timmar iaf :) Hoppas på mycket övertid nu sista månaden innan hemfärd!

Söndag idag redan, en vecka in på september, tiden bara flyger iväg. Idag ska vi gå och träna, och jag tänkte kanske sola, måste börja grunda lite inför USA, för någon sommarbränna har jag ju inte!

Nu ska jag kolla runt på lite kläder tänkte jag, inte handla nått, men få lite inspriration om vad man ska bära i höst :) Lårhöga stövlar är ju nått som kommit, sånna där Pretty Woman stövlar! I höst ska jag iaf införskaffa mig en Jouicy Couture (stavning?) dress. Nått jag velat ha länge! ♥ 

Kommentarer
Postat av: kicki

Åh ja längtar redan efter ditt samtal :D saknar dig så otroligt mkt gumman.. älskar dig

2009-09-06 @ 23:48:01
URL: http://kickmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0