söndag

2009-09-27 @ 14:29:10

Ja nu var även denna helgen förbi :) Helgerna går så sjukt fort när man jobbar lördagen, vilket vi gjorde igår :) Men det va ju sista helgen så lika bra att ligga i och jobba så mycket man kan, hoppas på lite övetid i veckan med så man får ihop några sista slantar.

Sitter och kollar på Idol repriserna som jag missat hela veckan, ska snart kolla på ett avsnitt av Svenska Hollywoodfruar på internet, Kenny sitter brevid och lär sig trolleritrick på datan, ganska kul att se på, han ser väldigt konsentrerad ut :P Efter det ska jag iväg och sola tänkte jag innan det ikväll bli Norska Robinsson sedan söndagsfilm och kanske kanske lite glass. Mums! Ska även klämma in lite packning i dagschemat. Vi åker ju hem nu på torsdag :D Vilket även påminde mig om att jag måste boka båtbiljett idag, så ja, det blir nog fullt upp denna vilans dag!


Kommentarer
Postat av: veronica

se till att boka rätt dag nu hjärtat ;)

2009-09-28 @ 00:04:06
Postat av: Sofia

JAA :) stannar ni länge nu då? eller ja, ni ska inte tillbaka till norge? :)

2009-09-28 @ 14:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0