söndag

2009-09-13 @ 12:16:39

Jaha, nu var det söndag igen och ännu en helg ha flugit förbi :) Men vad har man hunnit med och göra då?
I Fredags var vi hemma hos en jobbarkompis och hade poker kväll :) Jätte kul, fast än jag inte vann, men åkte inte ut först heller ;) Igår, lördag så jobbade vi några timmar på dagen, sen på kvällen gick vi på bio :) District 9 kollade vi på. Den var bra, lite knasig i början men den var helt okej :) Idag står städning på chemat, tråkigt men sånt som måste göra antar jag, fast förs ska jag sätta mig på balkongen och sola för tro det eller ej men det är faktiskt strålande sol utanför! Undra om man får mer färg eftersom jag bor på 15 våningen, kommer ju betydligt närmare solen än dom som bor på 1:a ;)

Imorgon är det ny vecka igen, och en vecka närmare hemfärd! :) Glädjer mig så!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0