Nyp i rumpan = smäll på käften

2009-09-26 @ 18:42:15

Jag förstår inte hur killar tänker ibland! VAD är det som gör det okej att bara gå fram till nån tjej på stan och ta denna på röven? Igår när vi var på byn så hände detta flera gånger på alla oss och jag förstår inte hur man kan vara så respektlös och göra så? När sånt händer blir jag så förbannad att jag bara vill smälla till killen som gjorde det, men i 99% av alla gånger det händer så springer dom ju därifrån lika fort som dom kom. Men jag och Emilie fick tag på en han skulle gå in på toa och så satte vi skona i dörren och snacka lite med han :P Han bad iaf om ursäkt men ändå! Nästa gång ska jag spela med så killen kommer tillbaka och då ta han på ett "känsligt" ställe och klämma till fast liiite hårdare!

Chansen är ju typ 0,01% att en kille läser detta inlägget men, Väx Upp! Inse att tjejen inte kommer kasta sig i din famn och förlja med dig hem efter krogen om du beter dig så! Finns bara ett ord, UCH!

Lätt att vara efterklok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0