söndag

2009-10-25 @ 22:40:52
Kom nyss hem från Lollo, har suttit och kollat på Ensam mamma söker med henne och Pernilla, var innan det uppe hos sis en sväng och kolla Top Model och var med Olivia :) Helgen ligger nu bakom oss, kom ju hem till Tjörn i fredags morse, sov en snabbis sedan  åkte jag mamma och Maria till Ullared, hittade lite smått och gott. På kvällen tog jag det bara lugnt, va helt slut!

Igår, lördag var det party, bartömning på Haddocks. Väldigt rolig kväll men blev lite för mycket av det goda vilket har satt sina spår idag, va inte mig själv föräns klockan 4 på eftermiddan. Så idag har vart en slappis dag!

Har lovat mig själv en sak idag, att jag inte ska köpa ett ända klädesplagg tills jag åker till sälen, det får vara nog nu, jag har påtok för mycket kläder och väldigt mycket hänger med prislappen kvar. Inte okej, ska i veckan genomgå en stor rensning, plocka bort sommarkläderna, lägga ut allt jag inte använder på Tradera m.m snart även dags att börja tänka på vad man ska ha med sig fö kläder till Lindvallen, hade med  mig allt för mycket kläder förra sesongen, det mesta låg oanvänt i gaderoben och bara tog upp en massa plats!

Har inga speciella planer för veckan, ska komma igång  med träningen igen, den har legat på is alltför länge nu och jag vill inte veta hur många kilon USA semestern har gett mig :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0