rönnäng-stenungsund-göteborg-örebro-avesta

2009-10-07 @ 22:04:36
Ja, det är min lilla tur jag ska på imorn, alarmet är satt på 07:00 och allt är packat och klart. Det blir en natt hos Kenny innan vi på fredag åker till USA and Florida, Orlando :D Det ska bli så kul att träffa min prins igen, känns som vi vart ifrån varandra flera veckor :P Vi har ju faktiskt bott ihopp i 10 månader snart så känns lite knasigt att vara ifrån varandra. Jag hoppas verkligen att det är fint väder där nu så man får solat lite :)

Även dag har vart en dag på vifft, gick upp klockan 9 för att vara inne hos frisören till 10. Blev mycket bättre denna gången och allt gula är borta! Så jag vill ha det :) När jag var klar hos frissan mötte jag upp Maria och Olivia på torget, vi gick runt lite och sedan tog vi en fika på EH. Har även hunnit med all packning och att sola! 

Ha det så bra i Sverige för det ska bannemej jag ha! ;) ♥ 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha det så skoj i USA :)

Sola lite åt mig mig. och när du kommer hem får vi umgås MYCKET innan du åker igen!

<3

2009-10-08 @ 20:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0