morgonpromenad

2009-10-27 @ 12:22:26

Är nyss hemkommen efter en promenad med Syster och Olivia :) Har ätit en macka, och nu tänkte jag göra ordning mig för vi ska ta en sväng till IKEA. Behöver en stång så jag kan hänga upp alla kläderna.

Somnade klockan 3 inatt, det var helt sinnes, la mig klockan halv 12 men kunde inte somna. Tillslut fick jag värsta sömnpaniken när jag såg att klockan var 2 på natten och det gjorde det inte enklare att somna direkt. Sedan ringde klockan halv 7 imorse för jag skulle ut och springa, men eftersom jag bara då hade sovit i några timmar så tog jag mig en sovmorgon. Så kom Olivia och Maria och väckte mig halv 10 istället så gick vi ut på en långpromenad i det fina höstvädret. Är strålande sol ute!

Ska även hinna med att beställa lite foton från internet idag, och beställa ett utdrag ut registret så jag kan jobba som vikarie på dagis! Hade ju vart lite kul om det kom in pengar på kontot och inte bara försvann ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0