måndag

2009-10-05 @ 22:35:59


Lite dålig bild, men den här gången gjorde jag med lite rosa glitte längst den vita kanten :)

Första dagen på semestern :) Weii. Klockan 9 i morse kom syster och Olivia med frukost. Fick slänga i mig den lite för fort då min bror hade försovit sig, så var tvungen att köra han till skolan! När jag kom hem igen tog vi tjejer en långpromenad i höstsolen. Hem och duscha och överkonsumera silvershampo för att få mitt hår vitt och inte gult och fult!! Sedan åkte jag till skärhamn för att fixa naglarna, var jätte längesen jag gjorde naglarna och har längtat så. Nu känner jag igen mina händer igen ;) Hann inte mer än hem och vända i dörren innan jag var tvungen att åka iväg igen för jag hade soltid. Försöker få en liten bränna innan USA på fredag så jag inte bländar folket första dagen med bikinin ;)

Just det ja, är det någon som har en hellikopter. Skulle gärna lånat den och flaxat iväg till min mann som befinner sig alldeles för lång bort från mig. Vill inte sova själv längre!


Kommentarer
Postat av: B A R A M A L I N N '' foto&dagbok ''

Jag hade tänkt baxa ett jetplan inatt :) måste till Uppsala , kan släppa av dig på vägen ;) du gillar la att hoppa fallskärm :D

2009-10-05 @ 23:13:55
URL: http://baramalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0