godmorgon

2009-10-28 @ 11:45:25

God morgon allesammans, blev en sen morgon för mig idag, jag vet inte vad som har hänt, jag kunde inte somna inatt heller, låg vaken från halv 11 till 2 på natten. Jag har aldrig haft problem med att sova innan, brukar kunna somna varsom helst, närsom helst.! 

Men somnade gjorde jag ju iallafall och nu är jag vaken, jag ska ta och sätta igång med mitt rum nu, känns som jag skjutit upp det alldeles för länge, fick tag i en klädstång igår på IKEA med så nu är det bara att börja :) Sen senare till eftermiddan ska jag fika med Matilda :) Ska även försöka hinna med en promenad och att sola :)

Redan onsdag idag, bara två dagar kvar till helgen, och på lördag ska jag åka till min vän Maja i Karlskoga på halloweenmaskerad :) Weii! Ska bli jätte kul att träffa henne igen, senast var 15 april.

PS! Jag har världens bästa vänner!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Inte svårt att vara en bra vän när du är världens bästa!

2009-11-01 @ 12:57:16
URL: http://veroniiiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0