fredag

2009-10-03 @ 11:39:42

Igår var det fredag och första dgen på Tjörn :) Jag och Kenny gick upp klockan 4 på morgonen för att jag skulle göra han till tåget i Götebog för han skulle åka hem :( Efter det åkte jag direkt hem till Maria, la mig och kolla TV en stund på soffan sedan vaknade hon och Olivia :) Vi åt en mumsig frukost med plättar och sedan åkte vi till Udevalla, Maria skulle ha tapeter till Olivias rum och efter det åkte vi till Torp :) Gick runt där och åt en god lunch :)

När jag sedan kom hem var jag helt slut, men ingen vila här inte, hoppa in i duchen och sedan åka till Louise för att sedan åka vidare till Stenungasund och kolla på Idol med tjejerna!

Idag blir det fört frisören och sedan utgång med tjejerna :)


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Välkommen hem! Kram L+L

2009-10-04 @ 01:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0