rubrik

2009-10-06 @ 23:36:50

Det är så ovant att skriva med naglarna nu i början så innläggen tar sån tid att skriva :P Även idag blev en tidig morgon, gick upp lite innan 10 för att äta frukost och göra ordning mig för att åka en sväng till stan med Emma :) Emma skulle köpa ett super fint läppstift ;) Och jag behövde en adapter till USA så jag kan ladda min mobil och kamera där, köppte även en ny resväska. Vi har bara en liten hemma, den stora är dels sönder och dels från tidigt 80 tal. Haha, hur ful som helst är den, så jag köppte mig en rosa istället, och när jag kom fram till kassan och skulle betala den så var det rabatt med :) Inte fel! Vi åt även en god sallad på Paprika.

Dagarna bara rinner iväg, nån mer än jag som änner så? Imorgon är det redan onsdag, jag ska till frisören igen och försöka få bort det gula i håret. Sedan är det redan torsdag och då åker jag hem till Kenny i Avesta och på fredag flyger vi till USA :) Ska bli så kul.

 
En bild på resväskan :) (inte jag som tatt bilden, hittade den på google)

Provade även denna jackan idag inne på SVEA! hur fin som helst verkilgen men ska vänta tills efter USA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0