tillbaka på ön

2009-11-05 @ 23:26:40

..för 1000gången iår känns det som :P Men nu är jag här igen, har vart på en liten Roadtripp med mig själv.

Förra fredagen var jag hemma hos Louise, hon och Pernilla hade 18års middag, en jätte mysig kväll men massa gosiga tjejer. Sedan på lördagen bar det av till Karlskoga och Maja Edlund (min bästa vän från lindvallen för er som inte vet) Hon skulle ha Halloween partaj, det blev en super trevlig kväll med massa nytt folk och maskeradkläder fick även se Karlskoga från partyhållet då vi senare på kvällen gick ut på stan! Jag kan nu stolt säga att jag med vart på Stat i Karlskoga! Weii! På söndagen åt jag den godaste frukosten á la Maja. Sedan åkte jag vidare mot Daalarnaa och Avesta. (anledningen till alla a;erna i dalarna är för det är så dom säger de där :P testa och säg det tyst för dig själv, och glöm ej att rulla lite på L:et, haha) Kom hem till Kenny på eftermiddagen och har vart hos honnom tills idag :) Har vart 4 supermysiga dagar och det var värt att sitta och köra 6 timmar själv hem!

Nu har tyvärr redan nedräkningen till Lindvallen böjat, tiden går alldeles för fort tycker jag, sista helgen kvar här, redan nästa vecka bär det av! Är så surt att jag missar dig Kicki med typ en vecka bara, men jag hoppas verkligen jag får se dig på afterskin i Lindvallen, er andra tjejer med. :)



Kenny and Emelie sitting in a tree K I S S I N G !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0