snart in i bubblan

2009-11-11 @ 23:19:08

Nu sitter jag hos Kenny i hans lägenhet, han och hans kompisar har dratt ner på krogen för att ta en sista bärs med grabbarna innan vi åker imorn :) Och jag sitter här och tänker och jag längtar verkligen upp till Lindvallen. Jag tycker det ska bli så sjuukt himla skoj att komma upp igen. För mig är det inte förståligt varför inte varenda människa vill jobba i fjällen! Livet är underbart, alla är trevliga det är snö hela vintern och inte slask och regn på jul och nyår. Man går ut och har kul! DET ÄR VÅR VÄRLD! Våran, vi som jobbar där. Älskar Lindvallen bubblan, för det blir faktiskt som om man lever i en bubbla, man har allt på fjället, ICA, gymmet, krogen, jobbet, vännerna och ibland sträcker man sig så lång så man åker ner till byn nån gång i veckan för att gå till Apoteket eller Systemet. Så nu sitter jag och får endorfin kickar av att bara tänka på hur kul det kommer att bli. Tillbaka till Bubblan!

Och fredag den 27 öppnar HC och på scenen är Maskinen, och den 28:e Mange Shmidt. Kommer bli en toppen första helg på HC! :D

Jag signar ut och säger som Bon Jovi: We warent born to follow!


Kommentarer
Postat av: Sofia

säger bara tummen upp och hoppas du kommer få det kalas skoj! :)

kommer sakna dig! <3

2009-11-12 @ 19:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0