regn = inget jobb

2009-11-24 @ 18:10:19

Nu har jag vart ledig mina 2 dagar och regnet bara fortsätter att falla! Imorgon ska jag jobba sen är jag ledig torsdag-lördag sen jobbar jag söndag sen ledig måndag-onsdag. Ja som ni ser blir det inte så mycket jobb när det bara regnar här uppe. Men tur att jag får jobba nått iallafall :) Fins fler som har kommit upp i veckan som inte ens får börja jobba!

Eftersom igår och idag är som min helg för jag jobbade ju i helgen så sitter jag och dricker julmust och äter cholkad :D Är ensam hemma, Kenny och hans vänner har åkt till stockholm för att åka på en endags kryssning. Dom är lediga i en vecka eftersom dom inte kan göra nån snö när det är plusgrader så dom drog iväg. Så ikväll har jag hela lägenheten för mig själv! Kommer dock bli lite läskigt att sova helt själv :/ Funderar på att gå ut och ta mig en promenad i mörkret så jag får nån form av fysisk aktivitet gjord nu på dagarna när gymmet är stängt!

Om jag inte hinner blogga imorn så vill jag säga VÄLKOMMEN hem till CHRISTIN TYSNES BÖRJESSON♥ som kommer tillbaka till sverige imorn :D Synd bara att jag inte är hemma så jag kan träffa dig, men jag hoppas verkligen att vi ses i vinter min skönhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0