party

2009-11-08 @ 01:35:50

Ikväll har jag vart på 30års fest för min kära broder :) Han fyllde 30 den första November så idag har vi firat han med stor fest :) En mycket trevlig och lyckad kväll. Det är så kul att träffa alla i släkten på en och samma gång, jag är ju borta så mycket så man ser dom aldrig längre, så det var kul att se alla idag! =)

Så dagen idag har vart ängnad åt detta, var en sväng i Std med Sis på morgonen för hon skulle ha skor till kvällen. Efter det hjälpte vi till i festlokalen, eller a jag passade olivia medan dom andra dukade och hade sig, men det är ju och hjälpa till det med ;) Jag menar nån måste ju se till så inte hon gör nått dumt :P Nu är jag hemkomen och sitter lite här, lägger in bilderna från kameran med en gång så det blir gjort! Har även kollat till mina auktioner jag lagt ut på tradera, alla har inte fått bud men några saker har skjutit iväg =) Är ju en hel vecka kvar nästan tills dom går ut så.


En liten bild på kvällens outfit.

Tunika/klänning: Cubus
Knästrumpor: Kappahl
Klocka/Smycken: Hello Kitty/Kappahl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0