packar

2009-11-09 @ 15:20:20

Håller på för fullt att packa inför Lindvallen! Jag ska inte ha med mig så mycket denna vintern som förra, för förra vintern hade jag med mig allt för mycket :P Men även om man ska ha med sig lite så blir det en hel del ändå, påslakan, handdukar, jackor, vantar/mössor, termobraller, hygienartiklar och kläder tar en del plats. Så även om jag inte har med mig mycket så blir det mycket ändå :P Och jag och Kenny som ska få plats med en frys i bilen också, tur att min kära Kenny inte är en sån överpackare som jag :P Han har nog lite mindre med sig hoppas ja! Jaja, vi har ju iaf en kombi bil så det ska nog lösa sig!

När jag har packat klart här så tänkte jag åka och sola en snabbis, vill inte mista färgen från Florida :P


Ne, packa var det!


Kommer ju dröjja några månader innan jag får detta vädret där uppe, men när det väl kommer är det såå värt att jobba i liften ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0