inne i bubblan

2009-11-16 @ 11:42:45

Hej allesammans :) Sitter här ensam i våran lilla lägenhet, Kenny är på jobbet. Första dagen för honnom :) Håller på att göra det lite fint här hemma med ljus och mys (ska ta kort sen när det är klart så ni mamma och pappa kan få se hur det ser ut) :) Min chef ringde nyss och berättade att jag får börja jobba på Torsdag :) Super härligt, för ju tidigare jag börjar jobba ju tidigare får jag lön! Förra säsongen fick man vänta ända tills slutet av januari innan första lönen så detta blir toppen! Har även hört rykten om att vi över 20år har fått löneförhöjning. Inte fel! Lite taskigt bara att dom under 20 inte fick nån tycker jag.

Nu har ju vart här uppe sen i fredags. På kvällen när vi hade kommit hit snöade det hur mycket som helst och det höll i sig hela natten och snöade stora delar av lördagen med. Men nu är det plusgrader och snön töar för fullt. Mycket kvar innan allt ska fösvinna men lite tråkigt är det med sånt här väder! Men till torsdag skulle det bli minusgrader igen :) 

Nu tänkte jag fixa det sista och sedan ta en promenad bort mot Stadium och höra om dom ska ha nån utsljning på förra årets saker :) Dom brukar ha det varje år och då är det ju toppen att fynda nya skidor jag som inte har nått att åka på:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0