idol och mys med tjejerna

2009-11-06 @ 18:15:51

Nu har jag vart en flitig flicka och suttit i nästan 2 timmar med att lägga ut massa kläder på tradera, och jag är inte ens klar än, har ca 10 plagg kvar som ska ut! Och det är inte bara till att lägga ut, man ska ju skriva så himla massa om allt för att få det sålt!

Idag har jag även vart i skärhamn med sis och Olivia, vi skulle hitta en present till pappa på farsdag på söndag, sen fixa lite till Tobbes present! Han ska ju ha stoor 30års fest imorn, kommer bli kul tror jag:) Vi hann även med ett besök på Maso och jag kom hem med ett par jätte fina jeans med precis lagom slitning på! Och Pia var snäll och sydde upp dom till mig så jag slipper gå och vika upp dom hela tiden. Jeans eller byxor i största almänhet är alltid så himla långa på mig!

Ikväll ska jag hem till Fia och kolla idol med tjejerna, får la se hur mycket tittande det blir, vi har ju tendensen till att börja prata istället för att titta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0