helt slut

2009-11-21 @ 19:07:40

Nu har jag jobbar i 3 dagar och jag är helt slut min rygg och mina benhinnor värker så det bultar! Eftersom vi inte är så mycket folk här uppe nu så får man stå ute hela dagarna så igår när jag hade kvällsåk stog vi ute från 8 på morgonen till halv 8 på kvällen, ända gången vi satt var på våran lunch på 30 ynka minuter! Så nu är jag mörbultad! Var ute igår med, första utgången här. Vi var på Harrys och det var himla trevligt. Var hemma allt försent eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter. Kom inte isäng förän vid 3 tiden på natten, påvägen hem från Harrys kom jag på att jag inte hade någon matlåda så när jag och Kenny kom hem vid 2 så fick jag ställa mig och laga mat :P Haha! Jag är inte den smartase i världen kanske ;)

Nu ska jag sitta fastklistrad i soffan resten av kvällen och upp och jobba imorn igen, men sen är jag ledig måndag och tisdag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0