ojoj, här va de dammigt

2009-03-05 @ 19:53:14
Sorry för den dåliga uppdateringen, tiden räcker inte riktigt till ibland, Maria ringde och klaga förut så här kommer en resume av de ni missat ;)

I helgen var jag ju på cup med laget, första dagen gick toppen vi vann våra matcher med 8-1 och 11-1, blev ett mål och en assist för mig. Andra dagen gjorde vi en lika och en vinst, vilket gjorde att vi kom etta i våran grupp, dock gick det inte lika bra i semifinalen där vi åkte ut på straffar mot stingers, sedan sket de sig i spel om 3:e platsen mot grästorp. Men en 4:e plats av 10 lag  blev de iaf :)

Nu är jag tillbaka i Lindvallen, så allt är som vanligt igen. Jag har fixat nytt P-legg (gratis :D) så nu är jag inte beroende av mina sambos längre, (eller kanske en ;) ) Jag har sålt min snowboard, så nu blir de skidor :D Jag går nu även in på mitt skit chema eftersom ja bytte bort så många dagar för att kunna åka hem! Men de va värt de :) Nu fattas bara att jag ska få upp nån legitiomation hit men det är lättare sagt än gjort, beställde nytt körkort och ny legitimation när jag var hemma, men körkortet skickas till posten i kållekärr och man måste legitimera sig för att hämta ut det, samma gäller med den vanliga legitimationen. Typiskt.

Just nu sitter jag och väntar på att min paj ska bli klar, hoppas den blir lika god som den ser ut :P Sedan blir det att titta Uggly Betty inne hos Maja och Jessica, Jessica har tatt med sig hela boxen upp :) Sen om jag har tur ska vi spela nintendo, supermario 1 :D Kommer ni igåg de första supermario? När man i slutet skulle ta sats och hoppa upp i en flagga :P haha! Nostalgi!

Ne nu luktar de paj så får nog springa och kolla till den ; )


Soligt och ingen snö, annat än här uppe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0