Ledig

2009-03-11 @ 15:54:16
Idag är jag ledig :) min ända lediga dag, sedan börjar jag jobba imorn igen och jobbar 9 dagar i rad :( Inget jag ser fram emot direkt, så jag försöker njuta av denna dagen extra mycket ;) Jag och Kenny har precis vart på ICA och handlat glass och kex och nu sitter jag i vardagsrummet för jag inte får gå in i köket för Kenny lagar mat :) Nått spännande han håller på med där ute... hoppas det blir gott :P Måste verkligen chila och sola ikväll med, min hud har inte sett sol (eller a, solarium) på 3 veckor så jag är blekare än nånsin, ni vet när tillomed sminket blir för brunt för att användas, då är de kris :P

Det har hänt nått roligt med, tyvärr inget jag kan skriva vad det är än, men det kommer ;)

Kommentarer
Postat av: kicki

vad e de som har hänt :D:D:D:D:D

2009-03-12 @ 03:45:48
URL: http://kickmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0