kan man klaga?

2009-03-15 @ 21:10:10
Idag har vart så sjukt fint väder, det har vart 15 plusgrader i solen och jag har jobbat på Höken. Jag satt där i 2 timmar och på dom två timmarna hade jag ca 10 åkare, så jag kunde sitta och sola hela tiden :D Är det inte underbart att jobba i Lindvallen? :P Var soligt igår med och då var jag med på Höken, ska vara där imorn med, hoppas på lika fint väder men ryktet säger regn? :/ Inte alls lika kul! Imorgon är det måndag igen och redan vecka 12, veckorna bara flyger iväg! Lite mer än en månad kvar bara :)

Ett stort grattis till lilla Olivia med som döptes idag. Astrid Olivia Karlsson. En liten prinsessa :D

Hur är vädret hemma då? Är det lika fint som här?

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Hej Emelie.. En liten halsning fran Thailand.. Har ar 34 gr o sol! Hoppas vi ses i sommar.. om inte forr sa pa Landvetter nar Christin kommer hem.. Halsningar Lisbeth o Leif B-T.

2009-03-16 @ 09:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0